گزارش آگهی

بازار کیف و کفش تهران | مراکز کفش زنانه و مردانه

۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - ۲۲:۲۸:۰۱
کد خبر: ۳۲۰۸۵۰
بازار کیف و کفش تهران | مراکز کفش زنانه و مردانه

در این مطلب مراکز کیف و کفش تهران را به شما معرفی می‌کنیم تا با شناخت هر مرکز بتوانید کفش مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید.

خرید کیف و کفش یکی از مهمترین خریدهای سالانه به حساب می‌آید که معمولاً افراد سالی یک تا دو بار به سراغ آن می‌روند. به همین منظور شناخت بازار کیف و کفش تهران کمک می‌کند تا اگر قصد خرید کفش‌های متنوع، با کیفیت و مرغوب را دارید، بتوانید آن‌ها را با قیمت مناسب خریداری کنید

امروزه خیلی از مراکز فروش معتبر به صورت آنلاین نیز فعالیت می‌کنند که این موضوع کار را برای افراد ساکن شهرستان آسان کرده تا نیازی به مراجعه حضوری به مرکز خرید کیف و کفش زنانه در تهران نداشته باشند و بتوانند کفش‌های زنانه مردانه و بچگانه مورد نیاز خود را از طریق سایت فروشگاه‌های معتبر مانند پاتکان طب در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به صورت آنلاین خریداری کنند. با ما همراه باشید تا بهترین مراکز کیف و کفش تهران را بشناسید.

معرفی بهترین بازارهای کیف و کفش تهران

بازارهای کیف و کفش تهران متنوع هستند به علت اینکه تهران پایتخت بوده و اکثر مشاغل به صورت گسترده در آن فعالیت می‌کنند. دلیل مهم دیگر این است که تهران به علت دارا بودن بازار بزرگ انواع عمده فروشی‌های کفش معتبر را نیز در خود جای داده است. پیدا کردن بهترین بازار کیف و کفش تهران شاید دغدغه خیلی از افراد باشد اما با مطالعه این محتوا می‌توانید به پاسخ بسیاری از سوال‌ها برسید.

مشاهده مدل ها، قیمت و خرید: خرید مستقیم کفش از تولیدی

لیست آدرس‌های بازارهای کیف و کفش تهران:

  • بازار کیف و کفش باغ سپهسالار: یکی از بزرگترین مراکز خرید کیف و کفش زنانه در تهران است.
  • بازار بزرگ تهران (۱۵ خرداد): انواع کیف و کفش با متریال و طرح‌های متنوع در این بازار عرضه می‌شوند.
  • بازار کیف و کفش هفت حوض نارمک: برای دسترسی با مترو در ایستگاه سرسبز پیاده شوید.
  • بازار کیف و کفش بهارستان: با مترو می‌توانید در ایستگاه بهارستان پیاده شوید.
  • بازار کیف و کفش میدان منیریه: با brt راه آهن/تجریش یا خط ۳ مترو در ایستگاه منیریه پیاده شوید.
  • مجموعه تولیدی کفش پاتکان طب: تهران، خیابان انقلاب، بین ولیعصر و پل کالج، ساختمان ۸۵، پلاک ۹۸۸، طبقه ۶ جنوبی

بازار کیف و کفش باغ سپهسالار

بازار کیف و کفش باغ سپهسالار به عنوان بزرگترین مرکز خرید کیف و کفش زنانه در تهران به شمار آمده که یکی از اصیل‌ترین بازارهای تهران است. شما می‌توانید انواع کیف و کفش را در متریال‌های مختلف و با کیفیت عالی در این بازار پیدا کنید.

تنوع بالای محصولات در این بازار باعث شده تا قیمت‌ها نیز کاملاً متنوع باشند و بتوانید با توجه به میزان بودجه‌ای که دارید بهترین کفش را برگزینید. از ارزان‌ترین کفش‌ها گرفته تا گران‌ترین کفش‌ها همه و همه در بازار سپهسالار پیدا می‌شوند. البته این مرکز خرید به پارکینگ بزرگ و تخصصی مجهز شده که خریداران می‌توانند با خیال آسوده خودروهای شخصی خود را پارک کند و ساعت‌ها در بازار به دنبال کفش باشند.

مجموعه تولیدی کفش پاتکان طب

یکی از بهترین‌های بازار کیف و کفش تهران فروشگاه بزرگ پاتکان طب است. این فروشگاه بزرگترین تولیدی کفش در تهران به حساب می‌آید که دارای ۱۵ سال تجربه در زمینه تولید و فروش عمده کفش است. انواع مختلف کفش‌های مردانه و زنانه با سبک‌های متنوع توسط این فروشگاه عرضه می‌شوند. حتی کفش‌های چرم طبیعی نیز در این فروشگاه قابل خریداری هستند.

در صورتی که این فروشگاه را انتخاب کنید، می‌توانید خرید مستقیم کفش از تولیدی را انجام دهید. بدین ترتیب کفش مورد نظر شما در کنار داشتن کیفیت بالا قیمت بسیار مناسبی دارد که باعث می‌شود تمایل پیدا کنید کفش‌های بیشتر و تعداد بالاتر را بخرید. حتی فروشگاه‌های کفش می‌توانند خریدشان را به صورت عمده از این مرجع معتبر انجام دهند. این فروشگاه در تهران، خیابان انقلاب، بین ولیعصر و پل کالج، ساختمان ۸۵، پلاک ۹۸۸، طبقه ۶ جنوبی واقع شده است. برای خرید آنلاین کفش نیز می‌توانید به وب سایت این فروشگاه مراجعه کرده یا با شماره تماس ۰۹۰۱۰۹۷۸۹۶۵ ارتباط برقرار کنید.

بازار کیف و کفش تهران | مراکز کفش زنانه و مردانه

بازار کیف و کفش بازار بزرگ تهران

بازار بزرگ تهران که به ۱۵ خرداد معروف است، فقط مختص خرید پوشاک نبوده و انواع کیف و کفش با متریال و طرح‌های متنوع در این بازار عرضه می‌شوند. به همین علت یکی از بهترین گزینه‌های مرکز کیف و کفش تهران محسوب می‌شود که خریداران می‌توانند از اقصی نقاط کشور به بازار بزرگ مراجعه کرده و خریدشان را انجام دهند. از همه مهم‌تر، وجود ایستگاه مترو ۱۵ خرداد راه را برای دسترسی به این بازار آسان کرده است.

بازار کیف و کفش هفت حوض نارمک

اگر به دنبال انواع کفش مجلسی، چرم، اسپرت و کیف‌های متنوع و منحصر به فرد هستید، پیشنهاد می‌کنیم که مرکز خرید کیف و کفش زنانه در تهران یعنی هفت حوض نارمک را جزء گزینه‌های بازدید قرار دهید. هفت حوض در شرق تهران واقع شده و برای دسترسی به آن می‌توانید در ایستگاه مترو سرسبز پیاده شوید. نکته مثبت برای انجام خرید کیف و کفش از این بازار حفظ کیفیت کیف و کفش و در عین حال، قیمت بسیار مناسب است.

بازار کیف و کفش بهارستان

میدان بهارستان از قدیم الایام به عنوان متنوع‌ترین مرکز کیف و کفش تهران شناخته می‌شود. در این بازار انواع کفش و کیف را با تنوع در قیمت و طرح می‌توانید پیدا کنید. دسترسی به میدان بهارستان نیز بسیار آسان بوده و با مترو می‌توانید در ایستگاه بهارستان پیاده شوید.

بازار کیف و کفش میدان منیریه

بهترین بازار کیف و کفش تهران برای خرید انواع کیف و کفش اسپرت بدون شک میدان منیریه است که این کفش‌ها از بهترین برندهای خارجی هستند. برای دسترسی به این بازار می‌توانید از brt راه آهن/تجریش استفاده کنید یا با خط ۳ مترو در ایستگاه منیریه پیاده شوید.

بازار کیف و کفش تهران | مراکز کفش زنانه و مردانه

کلام پایانی

در این محتوا سعی کردیم که بازار کیف و کفش تهران را به خوبی برای شما شرح دهیم تا انواع مرکز کیف و کفش تهران را بشناسید و برای خرید کفش‌های مرغوب و با کیفیت از این مرکزها اقدام کنید. سایت پاتکان طب به عنوان بهترین مرکز خرید کیف و کفش زنانه در تهران فروش خود به صورت آنلاین را نیز انجام می‌دهد تا امکان خرید آسان برای افرادی که ساکن تهران نیستند نیز وجود داشته باشد.

معرفی پاتکان طب

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کفش در تهران فروشگاه پاتکان طب(patkanshoe.com) است. این برند معتبر تولید انواع کفش‌های زنانه، مردانه، طبی، روزمره، رسمی، صندل، چرم طبیعی، بوت، نیم بوت و... را با بهترین متریال‌ها و تحت نظر افراد ماهر و متخصص تولید کرده تا خریداران بتوانند با خیال آسوده کفش با کیفیت را انتخاب کنند و تا سال‌های سال از خرید خود راضی باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات این برند می‌توانید به سایت پاتکان طب مراجعه داشته یا با شماره ۹۰۰۰۱۰۵۰ ارتباط برقرار کنید.